Pazartesi, Kasım 23

Anlatmak

-- İşbu yazı hiç bir anlam içermeyen duygu ve düşüncelerimin bir karışımını içerir. --

Sözgelimi yazmaktan öteye geçememekle bir baltaya sap olamamak arasında sıkışan binlercesi gibi olmayı hayal etmek. Aslen sen, ben ya da biz olmak, o olmaktan küçük bir ayrım içeriyor. Bu nüans karmaşıklığı çözebilme yeteneğinden çok, karmaşayı yaşamayı ve hatta gerçek bir şizofren olmayı gerektirebiliyor. İşte tam da bu karışımın ortasında benim yazdığım hiç bir kelime sizin için sanıyorum gerçek anlamlarını içermiyor. Üzücü değil ama biraz hayal kırıklığı gibi ya da yalnızlık duygusunu biraz daha yaşatıyor. Kendimi anlamaya çalıştığım zamanlar başka birini yanında aramak anlamsız oluyor, ki bunu anlayabilmek güçlü olmak gerekliliğini kuvvetlendiriyor...

--Tamamen bilimdışı gözlemlerime dayanır.--

Tüm bu anlatımlardan öte şu an anlattıklarım açık olmalı ve hatta size sizi anlatmak kadar açık olabilir zaman zaman. Çünkü ben bende olanları anlattığımda aslında siz anlamak istemezsiniz, sizin içinizdeki size sizi anlatmayı deniyorum, olmuyor. İşte tam da burada yazdıklarım -anlatanı anlatmak- dostlar için anlamlı olacaktır.

Neden yazdığımı sorma. Yalnız yazdım, anlayana selam olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder