Pazartesi, Kasım 16

Girizgah

Aniden, haberli gelir; çabucak, göz göre göre. Yalnız neden gelir bilinmez, bilemedim. Ufak ufak yazacağım buraya neden nasıl gelir. Anlamaya çalışacağım, çalışacağız. Kim ne kadar ne anladıysa bana da anlatsın. Ben ve ruhum yanyanayız, o benden habersiz, ben ondan haberli. Ameliyat masasında değil o ama her bir hareketini izliyorum. İyileştirmek değildir amacım yahut yavaş yavaş ölüme hazırlamak; öyle ya doktor da değilim ben hasta bakıcı da. Yeter ki anlayalım, anlayayım. Ben tam da onun için buradayım, onu da sürüklüyorum yanımda şimdi lakin özür borçlu değilim zira anlayacağız. Yazınız, anlatınız ki ben de yazmaya devam edebileyim; yalnız ve yalnız onun için.

...

Olur mu?

Bendeniz Görkem, namıdiğer swam. Su içer, yemek yer zaman zaman uyurum. Ben de sizden biriyim yani ama onu daha anlayamadım. Selam ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder